۴ پاسخ

من اولش درد می‌کنه و میسوزه ولی وقتی تو کام میندازه دردش کم میشه

منم اینطوریع

از داخل زخمه هنوز منم اونجورم همیشه خوردنی اولش بدجور دردمیکنه

نوک سینه رو فقط میگیره یا کل هاله سیاه سینه رو ؟

سوال های مرتبط