۶ پاسخ

من تا الان حبوبات اصلا نخوردم

اره من میخورم خداردشکر کاریش نشد

آره یکی دوبار خوردم بعدش یه چایی نعناع و نبات بخور یا عرق زیره سبز یا زیره خالی بخور

من نمیخورم
اخه خودمم نفخ میکنم😂

وای من پسرم دوماهش بود خوردم خیلی اذیت شد بچم دیگ نخوردم

من تا الان نخوردم
ولی نخود آب پختم خوردم

سوال های مرتبط