من تا الان حبوبات اصلا نخوردم
اره من میخورم خداردشکر کاریش نشد
آره یکی دوبار خوردم بعدش یه چایی نعناع و نبات بخور یا عرق زیره سبز یا زیره خالی بخور
من نمیخورم
اخه خودمم نفخ میکنم😂
وای من پسرم دوماهش بود خوردم خیلی اذیت شد بچم دیگ نخوردم
من تا الان نخوردم
ولی نخود آب پختم خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.