خانما من معدم خیلی درد میکنه چیکار کنم ب نظرتون

۳ پاسخ

غذاکمتر بخور .تا نیم ساعت بعد غذا هم اب نخور و دراز نکش .اگه اسید معدت برمیگرده موقه خواب دوتا بالشت بزار زیر سرت .عرق نعنا هم با اب مقدار کم میتونی بخوری

پودر زنجبیل و با اب ترکیب کن مثل خمیر شد بخور،، شاید معدت سردی کرده

توی سونو آنومالی زده male یعنی پسره؟جلوی maleچرا علامت سوال گذاشتع؟

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری