۹ پاسخ

عزیزم دکتر منم فاموتیدین ۴۰داده
درمانش همینه

سعی کنید سردی جات کمتر استفاده کنید

دکتر تون حتما براتون قرص تجویز میکنه بهش بگید

قرص فاموتیدین میتونین مصرف کنین

دو سه قاشق غذا خوردی عسل با چندتا دونه سیاه دانه ناشتا بخور تا ی هفته خوب میشی

حالت تهوع داری دمیترون بخور من بااون خوبم

هیچ کاری نکن فقط شکر کن

زنجبیل دم کرده امتحان کن

فعلا هیچی باید تحمل کنی
قاعدتا تو ۳ماه اول اجازه مصرف قرص رو نمیدن

سوال های مرتبط

مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 مامان نیهان🩷🧸🍼🐣 هفته سی‌ام بارداری
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوردونه مامان دوردونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان کیسان مامان مامان کیسان ۶ ماهگی
مامان دخمل هام🩷 مامان دخمل هام🩷 هفته بیستم بارداری