سلام مامانا پوشک رو چقد میخرین؟

۵ پاسخ

۷۹۰ مای بیبی

من یکشنبه سایز ۳ و خریدم ۳۵۸
قبلاً سایز ۴و ۵ از عمده فروش ۲۸۵ خریده بودم
از چند تا فروشگاه بپرس .بعضی ها قیمت قبل هم دارن

من ببم میخرم ۲۳۰بود ولی شده ۲۸۰و ۳۵۰که تا سایز ۶به شوهرخاله ام گفتم از هرکدوم دوتا برام آورد
ولی یه سوپری نزدیکشون هست گفت شورتی قیمت قدیم ۳۶۰و جدید ۶۸۰داره

من قیمت قبل ۳۷۰ چندتا خریدم اما رسیده به ۷۰۰اینا🫤😕 متاسفانه

مای بیبی ۸۰۰
هانیز ۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان خَزان و فراز مامان خَزان و فراز ۷ ماهگی
مامان ✨محمد یاسین✨ مامان ✨محمد یاسین✨ ۱۷ ماهگی