من له میکنم
عزیزم لهکن باهاش پنکیک درست کن یا تو شیر با خرما بزن بهش بده سر موز رو باز کن با پوستش بده دستش خودش کم کم بخوره دستش هم لیز نمیشه
حس لامسه اش کامل نشده باهاش دست ورزی کار کن طبیعیه ک چندشش میشه
له کن با قاشق بده بخوره . یا شیر موز . یا با جو دو سر پرک . یا با بیسکوییت پودر شده مخلوط کن
من خورد میکنم میریزم تو ظرف از این چنگال کوچولوها( هست واسه دسرا میزنن) میدم با اون برمیداره میخوره
چنگالا رنگارنگ و جالبن خوشش میاد با اونا بخوره
سیب و هم همینطوری میدم
حلقه حلقه کن، بزن سر چنگال بده دستش بذاره دهنش
من توی شیر میزنم با خرما و چهارمغز میخوره
خوب میشه پسرمنم یک مدتی همین طوری بود نمیخورد. الان. ریز میکنم. میزنم ب چنگال قشنگ میخوره. بدم دست ش نمیخوره. له میکنه. میندازه
له کن خودت بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.