خانوماااا تو هفته من تب خطر داره

۵ پاسخ

بدنم خیلی بیحاله

حتما پیگیری کن شاید خدای نکرده عفونت داری

استامینوفن 500یا325بخور کدیین اصلا نخوری

استامینوفن بخور بیاد پایین

به دکترت بگو حتما

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان نورا خانم😍🦋 مامان نورا خانم😍🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان آرش 🧿 مامان آرش 🧿 هفته سی‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی🍓🥺 مامان توت فرنگی🍓🥺 هفته بیستم بارداری
مامان 🤷‍♀️🤷‍♂️ مامان 🤷‍♀️🤷‍♂️ هفته سی‌وهفتم بارداری