در هفته ۱۰بارداری هستم و تب کردم خطر داره؟

۳ پاسخ

عزیزم برو دکتر

سلام آره خطرناکه حتما برو دکتر

اره عزیزم تب خطرناکه برای جنین استامیتوفن ۵۰۰ساده بخور پاشویه کن تبت نیومد پایین برودکترگلم

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارسلان مامان ارسلان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری