۲۰ پاسخ

بادا بادا مبارک بادا

صبح دوباره بزن

روش جلوگیری؟؟؟

روش جلوگیریت چی بوده؟

گزینه ی صحیح مثبت بودنه

مثبته دیگه

مثل من شدی حالا خدا کنه مال ت منفی باشه من چهار ماه بعد زایمان فهمیدم حاملم با همین خط کمرنگ بخدا دنیا رو سرم خراب شد الانم 34 هفته ام میگم کاش زودتر حاملگی بگذره حداقل بتونم بهتر ب بچم برسم

مبارکه عزیزم مثبته

یاخدا یکی از کابوسامه باید برا شوهرامون سولاخ مصنوعی بگیریم🤣🥲

مال منم همینجور بود بعدش باردار بودم😂

عزیزم ببخشیدا ولی میشه بگی از چ تریقی جلو گیری میکردی منم ترسیدن ۱۸هم باید پریود میشدم هنوز نشدم

مبارکه
فردا صبح بازم بزن اگه باز شک داری آزمایش خون بده

احتمالا مثبته

این هاله کمرنگ نیست مثبته

احتمال خیلی زیاد بارداری

خواهر من سر پسرم همینشکلی بود و باردار شدم 😅

مثبته

دوباره فردا صبح بزن

مال منم همین شکلی بود و باردار شدم😂

گزینه مثبت هم داره

سوال های مرتبط