۸ پاسخ

اشغال ترین تیکه ی سیسمونیه من که نمیخوام بخرم

سبد حمل بگیری خیلی بهتره. منم حس می‌کنم خیلی بد دست و ناجوره. سنگین هم هست.

اصلا دکترا گفتن ک استاندارد نیست شیبش

من نمیخرم خیلی بده

منکه هیچوقت نتونستم استفاده کنم
انقدر که بد قلقل و سنگین

اصلا استاندارد نیست خرج الکیه

منم نمیخرم

خواهرشوهرم داشت فقط دوماه استفاده کرد
بنظرم یه چیزه الکیه

سوال های مرتبط

مامان تو دلی 🥺 مامان تو دلی 🥺 هفته بیست‌وششم بارداری