اشغال ترین تیکه ی سیسمونیه من که نمیخوام بخرم
سبد حمل بگیری خیلی بهتره. منم حس میکنم خیلی بد دست و ناجوره. سنگین هم هست.
اصلا دکترا گفتن ک استاندارد نیست شیبش
من نمیخرم خیلی بده
منکه هیچوقت نتونستم استفاده کنم
انقدر که بد قلقل و سنگین
اصلا استاندارد نیست خرج الکیه
منم نمیخرم
خواهرشوهرم داشت فقط دوماه استفاده کرد
بنظرم یه چیزه الکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.