مامانا تو هفته ی من درد خفیف در حد یکی دو دقیقه طبیعیه؟

۴ پاسخ

اره منم درد دارم زیر دلم در روز یکی دوبار
ولی درد واژن زیاد دارم وقتایی که دراز کشیدم بلند میشم یا راه میرم🤕

عزیزم فکر کنم خسته شدی.... میگن این دردا طبیعیه

نترس درد خفیف معمولا هست دیگه طبیعیه

منم خیلی درد دارم🫠🥲 نکنه بزام😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان 💓دخملام💓 مامان 💓دخملام💓 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دختر گلم مامان دختر گلم هفته سی‌وهفتم بارداری