۳ پاسخ

سلام مامانا یک سوال پای یکی من وقتی دراز می کشم باز بسته می کنم می شینم خیلی درد می کنه می دونی دلیلش چیه

آره منم اونجوری هستم

اگ خفیف هست اره طبیعیه

سوال های مرتبط