گاهی میگم عجب خدایی داریم ها نمیخواد ما اذیت بشیم کل سنگینی رو میزاره ماه آخر یا ۲ ماه آخر قربونش بشم چقد مهربون مواظب هممون باشه ایشالا قربون عظمت و بزرگیش
خوشا به سعادتت
من بچم پسر از اول سنگیییییین بودم الانم بدتر شده
ولی رو دخترم من حس سبکی داشتم انگار ن انگار حامله بودم انقد جست و خیز داشتم 😂😂😂😂😂😂😂😂
وای دقیقااا من امروز اینجوریم بچمم پسر
من تازگیاخیلی سنگین شدم دیگه
عزیزم حالا مونده تا سنگین بشی😂
منم . یه وقتای خسته میشم از انتظار
بچت پسره؟
منم خیلی وقتا اینجوری ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.