هفته ۳۰ هستم شکم هم دارم ولی احساس سبکی دارم انگار شکم ندارم 👀

۲ پاسخ

آره منم همینجوریم حس میکنم بچم وزن نگرفته اصلا سنگین نیستم ولی دکترم بهم گفت خدا رو شکر وزن بچم خوبه البته بلند شدن سخت شده برام

خوبه که نباید همه سنگین باشن

سوال های مرتبط

مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 مامان 𝕬𝖎𝖒𝖆𝖍🌙 ۵ ماهگی