پس کی این رفلاکس لعنتی تموم میشه🥲

۶ پاسخ

شیرخشک چی بهش میدی؟

از کجا میفهمی هنوز داره؟؟

دختر من تا یکسالگی رفلاکس،شدید داشت

پسر منم الان گاهی دوباره بر میگرده شاید ماهی ۲ سه بار از اول هیچ دارویی بهش نساخت بدون دارو خیلی اذیت شد بچم

مال پسرم۶ماهی تمام شد

منم منتظرم تموم بشه🥲

سوال های مرتبط