۶ پاسخ

عزیزم الان عاشقای دشمن میان پارت میکنن
چون لذت میبرن از این بی امنیتی❤️‍🩹

کابوس مال زمان حکومت عجنبی بود الان تازه میخایم زندگی کنیم
روی قبر تک تکشون برقصیم
حیف ک جای جاوید نامامون توی این شادی خالیه 😔😔
#تا ابد جاوید شاه پاینده ایران

عزیزم یا همه چی خوب میشه یا هممون نابود میشیم ازین بالاتر که نیست سعی کن گوشیو بزاری کنار و سرتو با خونه و بچت گرم کنی اگه روزای اخرمونم باشه حداقل ازین روزای آخر بتونیم یکم همون زندگی نیمه نرمالی که داریم و بکنیم چه کنیم تقدیرمون این بوده توی این کشور و کنار آدمای خرافاتیش به دنیا بیاییم و .....
فقط بدون هیچی دست ما نیست حداقل حالمون دست خودمون باشه اگه روزای آخر باشه

جنگ وحشتناکه ..فقط خدا کنه زودتر مشخص وضعیت

گریه نکن✌️✌️✌️

عزیزم هیچ کدوم دست ما نبوده ولی صادقانه چطوری سایه جنگ روی سرشون بود و انقدر راحت خوردن ترامپ خودش تاریخ داده فلان روز میزنم هدفش هم گفته کیه چطوری انقدر راحت اومد زد

سوال های مرتبط