۹ پاسخ

زمان بذار و صبوری کن
به هر روشی میتونی گولش بزن
میگیره
نا امید نشو

بدترین اتفاق که برای خودم رو پسرم افتاد
باید شیشه رو بزاری کنار با قطره چکان بدی بعد بزار گشنه بشه بزار زیر سینه یه چند بار این کار کنی ببینه از شیرخشک خبری نیست میگیره ولی باید خیلی صبوری کنی برای گریه هاش

با این ماما مشاوره بگیر کمکت می‌کنه حتما ... هم شماره تماسش هست هم آیدی اینسنا

تصویر

یه چیز شیرین بمال به نوک سینه ت

منم دخترم شیر میدم نیم ساعت گرسنش میشه میگیره ولی سیر نمیشه گریه می‌کنه منم روزی یه بار اول صبح سینه امو میدم بقیه روز شیر خشک میدم

بزار گشنه بمونه ، تو خواب بهش بده اگه تو بیداری نخورد ، بچه گشنه باشه میخوره

بچه من بعد۵۰ روز برگشت ولی شیر ندارم

متاسفانه عزیزم نمگیره دیگه
من دوس داشتم بچم وزن بگیره شیر خشک میدادم
دیگه سینمو نگرفت

فک نکنم منم دخترم اول میخورد ی مدت ندادم کلا بعد سینمو میخاستم بدم عوق میزد نمیخورد

سوال های مرتبط