هرچی ک تو بارداری میشه بخوری حتما تو شیردهی هم مجازه
من که عرق نعناع میخورم قرص خیلی جواب نمیده
وای ی شب از سوزش معدم داشتم مرده میشدم یدونع خوردم خدایی از این رو ب اون رو
والا من ۲۰ میخورم متخصص برام فاموتیدین ۲۰ نوشت همونو میخورم بعد غذا خیلی خوبه
من میخورم
اره
اره برای بچه هم خوبه
اره من میخوردم سر پسرم . ماما گف ایرادی نداره
آره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.