۳ پاسخ

بنظرم مقویه من توسوپ میریزم

چون سیر کننده هست ورزشکارا میخورن
و کالری کمی داره

نبابا عزیزم لاغر نمیکنه
سالمه
تو رژیم استفاده میشه اما مصرف زیادشم چاق کننده اس دیگه

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۲ سالگی
مامان سحر مامان سحر ۱ سالگی