یه آبکشی ساده میکنم
میریزم داخل کاسه بعد آبکش میکنم .
بله میشورم
بریز داخل کاسه یکم بمونه دو تا آب عوض کن بعدم آبکش کن
اره مثل برنج میشورم فقط میذارم سری اول یکم خیس بخوره
مثل برنج
آره دیگه باید بشوری
وای هیچوقت بهش فکر نکرده بودم. مگه بستهبندیش بهداشتی نیست؟ از این به بعد توی سبد میشورم.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.