عزیزم حتما ماهی یکبار رو حداقل باید بری دکتر ، هفته های آخر ماهی دوسه بار باید بری.چرا از آذرماه نرفتی حتما شنبه برو به دکتر هم بگو آزمایش ندادی
برو دکتر انجام بده من الان 2 هفته دیر تر رفتم آزمایش قندم نگو بالا بوده
درخواست بده عزیزم
سوال منم بود اگر ازمایش قند ندیم چی میشه
نه باید تو هفتهای من میدادی واس منو بهداشت نوشت
برو بده هزینه ای نداره
اما ازمایش،مهمیه
دوقلو بارداری عزیزم؟
میدادی برا خودت بهتر بود دکترت چیزی نگفته
دکترت چی گفته؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.