خانما کمک
استامینوفن ۳۲۵ خطری داره؟؟

از دندون درد دارم میمیرم

۱۵ پاسخ

بدون کدئین

تا۵۰۰اشکالی نداره بخور

یا۳۲۵هر۶ساعت بخور یا۵۰۰ساده هر۸ساعت
اب ولرم بانمک زیاد قاطی کن بچرخون قشنگ لای دندونات اروم میکنه سِرمیشی

میخک آسیاب کن با پودر سیر بزار روش

بخور ۵۰۰. من هروقت ادیتم استامینوفن ۵۰۰ میخورم. ۳۲۵ اثر نداره. قطره دنتول اگه بزنی همون لحظه دردش میمونه خوب میشه .ولی آموکسیسیلین بخور عفونت داره.منم دارم میخورم

بلا دور باشه ازت عزیزم ، انشالله خدا شفات بده درد چیز بدیه ، خودم دو روزه درد شکم و کمر دارم اذیتم

من استا ۵۰۰ هم خوردم برا کلیه دردم دو س بار

نه اصلااا

خطر نداره اثر هم نداره😅

لعنت ب دندون درد

اخ اخ چ تفاهمی
دارم میمیرم فقط
من استامینفون میخورم
ژلوفن میچکونم تو دندون
میخک و ژل دندون استفاده میکنم انگار ن انگار

فايده نداره برو دندانپزشكي با بي حسي مخصوص دردشو برات ميندازه

ساده باشه بخور

ن گلم بخور

ن خطر نداره

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 مامان فندقکم 🌰 🥹 🩵 هفته بیست‌وششم بارداری