۲ پاسخ

اسهال نشه یبوست نگیره بعد خوردنش بخودش نپیچه

اسهال نشه دل درد نگیر یبوست نگیره وزن‌بگیره باهاش

سوال های مرتبط

مامان اهورا❤️👶 مامان اهورا❤️👶 ۱۵ ماهگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۲ سالگی
مامان باران و بهار مامان باران و بهار ۱ سالگی