۷ پاسخ

برا بعضیها ممکنه باشه

ن گلم نده اگه از سیب باشه تکرار نکنی دونه های ریز میرن

نه‌ فکر نکنم

بچه های ک زمینه الرژی دارن حتی ب سیب هم حساسیت میدن...مدفوع خلطی..دونه های ریز...خس خس سینه..نفخ زیاد..تهوع اینا نشونهاهای حساسیته

میگن نیست ولی
من ۲ بار دادم به دخترم رو بالای سینش دون دون شده

نه نیست

فک نکنم

سوال های مرتبط

مامان علی یاسین مامان علی یاسین ۱ سالگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو ۱ سالگی