نه من یه دست لباس و یک بسته شرت و یه سوتین شیر دهی میخواستم خودم که تو ساک نینی جا شد دیگه
نه من یه ساک کوچیک داشتم اونو بردم
نه نگرفتم . برا بچه کفایت میکنه ساک گرفتم .برای خودم یک کوله اماده میکنم چون یک روزه اس . ولی وسایل بچه تا سه سالگی به کار میاد
من یدونه ساک مامی بگ دارم همونو میبدم
نخریدم از ساکای قبلی خودم استفاده میکنم ان شاالله
من ساک باشگاه داشتم برمیدارم
من یه چمدون کوچیک داشتم اونو بستم فکر میکردم زیاده ولی قشنگ پر شد
نه بابا ساک چی با همن شلار بارداری و تونیکی که میرم برمیگردم شورت هم جا نمیگیره که نار و هم از داروخانه بیمارستاپ میگیرم حوصله دوتا ساک و کریر و پتو و همه اینا رو کی داره لباسای خودمو هم یه کاور پارچه ای میزارم تو ساک بچه که بزارن توش
نه من یه ساک سنتی داشتم اونم بردم
نه من نگرفتم
نه داشتم اما هنوز نبسسسستم
نه هم ساکی که رو کالسکه روروعک و کریر میزارن بسه دیگه چندتا چندتا ساک میخا مگه
نه من یه کوله دارم همونو با خودممیبرم
دخترا من دو سه تا وسیله برداشتم اونم گذاشتم ساک دختر چه لزومی داره وسایل اضافی برداری مگه تعطیلات میریم یا پیک نیک میریم؟؟؟
من تو کوله پشتیم میریزم یه شب دیگ البته وسایلمم زیاد گرفتم 🤣🙄🤔بچه ام. ک ساک دار
من چون نداشتم گرفتم اگه داری نمیخاد بگیری
ساک دارم خونه از همون استفاده میکنم
من اینو خریدم برا خودم
اره من گرفته بودم ولی اینقدر درد داشتم اصلا لباس نپوشیدم با همون لباس بیمارستان رفتم خونه😂😂😂
من یه ساک چشممو گرفته ولی شده 7/300😓
اره ساک اندازه یه دست لباس پوشک جا بش امشب گرفتم
من ساک ورزشی دارم از همون میخوام استفاده کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.