چ خبر از قیمت نجومی پوشک 🤦‍♀️

۱۸ پاسخ

ما هرجا گشتیم دیگه قیمت قبل نداشتن😢

مولفیکس ۲۸ تایی دیشب گرفتم ۳۵۰ ۳ تا بسته یارو میگفت قیمت قدیمه تا میتونی ببر اینارو ولی کو پول اخه

ب نام خدا این آخرین بسته پوشکش هست ک میگیرم
میرم از این پوشک دائمی ها میگیرم میشینم پی پی میشورم بهتر از اینه که هر هفته ۷۰۰ تومن بریزم سطل آشغال😵‍💫

شورتی و گرفتم ۴۲۰ سری بعد وخدا بحیر کنه

من که دیروز مارک مای بیبی شورتی گرفتم ۳۸۰ تومن ۳بسته گرفتم

من که از پسر خالم میرخم 580
چندجا پرسیدم 700اینا بود

هیچی والا امروز رفتم بخرم تو فروشگاه کلا ۷ ۸ بسته قیمت قبل بود ی خانومه لطف کرد همه را جارو کرد من موندم فقط نگاه کردم از حرصم

برگااااام‌🍁🍂🍁🍂🍁

تصویر

من چند جا رفتم همه قیمت قبل داشتن

من هنوز ۳۳۰ میخرم

واویلا
به کجا چنین شتابان

دو بسته 34 تایی دارم و چهار بسته هم 12 تایی ، سایز 4 مولفیکس ،،،انگار دنیارو دارم، ولی باز هس فعلا قیمت قدیم

ما فعلا همون قیمت قبل میخریم 350 امشب خریدم

من خودم تا اردیبهشت خریدم ولی باید بعدش از جیش بگیرمش حتما

مگه چه مارکی میخرین که میگین ۷۵۰؟

قراره بشه یک میلیون 😒😒

من دارم میگردم قیمت قدیم پیدا میکنم هنوز😅

شوهرم امشب خرید۲۸,تایی سایز ۵ ۷۵۰

سوال های مرتبط