۱۱ پاسخ

تو روبیکا وبله وصداوسیما اینا برنده هستند و توی ماهواره اونا معلوم نیست چی به چیه نه آژیری نه پناهگاهی نه ضدهوایی نه اطلاعات درستی انگار براشون مهم نیست سر مردم چی بیاد خودشون که معلوم نیست کجا رفتند خبری ازشون نیست

ما به هییییچ‌جای اینا نیستیم..موندگاری و بقا مهمترین مسئله ش براشون..خدا ازشون‌نگذرع

همشون دروغ میگن هم اینور هم اونور

فرودگاه تهران و غرب تهران پکوندن دیشب

هیچ کانال خبری کامل نمیگه چیزایی که ایران به نفع خودشه میگه اونام هرچی یه نفع خودشونه میگن چندروز پیش اخبار ایران میگفت صلاح های جنگ آمریکا داره تموم میشه ولی ماکه می‌بینیم هرروز هی بدتر میزنه خودشون مثل موش رفتن تو سوراخ قایم شدن ما بدبختا خونه بدوش شدیم
اصلا نمیشه منبع موثقی برای اطلاعات پیدا کنیم هرکسی یه شایعه پراکنی میکنه

والا اینجا ما پیروزیم
اونجا اونا پیرزون
تهشم هممون قتل عام میشیم تموم میشه میره ب یک طرف کسی هم نیستیم ن اینور ن اونور

ماهواره میگه نیرو هوایی دریایی از بین رفته فک کنم راست میگه چون اونا راحت میانو میرن

مطمئنی گفت خواهر؟

میگن ارومیه با خاک یکسان شده😭

اصفهان آروم بوددیشب اصلا خبری نبود پدافند ها دیگه اینجا جواب نمیده راحت جنگنده میاد میزنع می‌ره😂

شما که تهرانی خبر دلری دیگ من دیشب تا صبح نخوابیدم میگن تهران بد ناجور شده

سوال های مرتبط

مامان عروسک نباتی مامان عروسک نباتی ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی