۵ پاسخ

بچه منم فاویسم داره بهش قطره استامینوفن ولوتیل دادم

فاویسم همون کم خونیه ؟؟؟
منم غربالگری کف پا انجام دادم اما جوابشو بهم نداد گفت اگه چیزی باشه زنگ میزنیم

قنداقش کن زیاد تکون نخوره

جا واکسنش استامینوفن خودتو با شیرت یا شیرخشک له کن بمال رو پاش

پسر منم داره
پاراکید بده

سوال های مرتبط

مامان آقا دایان🥹💙 مامان آقا دایان🥹💙 ۱۴ ماهگی