شیر شبو چجوری قعط کنم😑

۵ پاسخ

باید زودتز این کارو میکردی الان یکم سخته من از شش ماهگی ندادم شیر شب

خودش قطع کرد
۱۰ ماه به بعد الانم بیدار میشه میگه اب
اب میخوره میخواب

من ک نتونستم سه چهارباری بیدارمیشه تاصبح..قبلاپستونک میدادم چندبارشو ولی خب دکترش گف سعی کن ازش بگیزی پستونکوتاوابسته ترنشده منم یکماه پیش گرفتم ازش بعدبه دکترش گفتم شیرشبوچجوری قطع کنم گفت چون شیرمادرمیخوره نمیشه کامل قطع کردبده بهش عب نداره

من از تابش استفاده میکنم
تا شیر میخواد اب یا نون میدم میذارمش تو تابش یا گریه هاشو تحمل میکنم یا تسلیم میشم😵‍💫

هنوز نکردی

سوال های مرتبط

مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی
مامان نخود فرنگی🥰🫛 مامان نخود فرنگی🥰🫛 ۲ سالگی