۵ پاسخ

مال من ۱۲۴ هستش یعنی ۱۲ ونیم برای شما ۱۴ هستش دکتر به من گفته نرمال مال شما هم نرمال
به بعضی دوستان اینجا توجه نکن
طول سرویکس هر کس بسته به شرایطش مهم من از انتی ۳۳ بودم و دکتر گفته نرمال یه سری ریخته بودن سر یه بنده خدایی که ۳۵ یا۳۶ باید سرکلاژ بشی استراحت مطلق باشی و شیاف بزاری و اینا

برای من ۱۱هست گفتم خوبه

من شنیدم اب نارگیل عالیه

کی گفته کمه؟

هندوانه زیاد بخور و مایعات استراحت هم بکن جبران میشه

سوال های مرتبط

مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان دِلآنا❤️‍🩹 مامان دِلآنا❤️‍🩹 ۱۰ ماهگی
مامان یاسمین🩷سپهر 🩵 مامان یاسمین🩷سپهر 🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری