سونوی رشد کی باید برم؟

۶ پاسخ

من یکی۲۹هفته رفتم یکی۳۵

دکتر بمن گفت هفته ۲۹ تا ۳۰ برو سونو رشد

چی هست؟

دکتر من ۲۷هفته فرستاد

۳۱ تا ۳۴ هفته گلم

دکتر من گفت یبار سی یبارم سی و هفت

سوال های مرتبط

مامان هلیا مامان هلیا هفته چهلم بارداری
مامان ماهورا مامان ماهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان قمر♥️🎀 مامان قمر♥️🎀 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی
مامان امیرمهدی💙 مامان امیرمهدی💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 💝دونه برف💝 مامان 💝دونه برف💝 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارسلان و توراهی مامان ارسلان و توراهی هفته سی‌وششم بارداری