من ۳۰ رفتم
من که دکترم برام ننوشت سری پیش رفتم ویزیت شدم گفت برو یه ماه دیگه بیا برای ویزیت و یه ماه دیگه میشه ۳۱ هفته فکر کنم اونموقع میخواد سونو رشد بنویسه برام
من ۳۲ هفته رفتم
میتونی ۲۸ هفته و چن روز بری ک دیگ وقت مناسبیه
از ۲۸ هفته میرن معمولا، بستگی ب نظر دکترت داره ک چ هفته هایی بگه بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.