۵ پاسخ

من رو پسرم اسهال و استفراغ گرفتم دهانه رحم باز شد ک زایمان کردم البته سزارین علایمش می‌تونه باشه

تاریخ زایمانت چند اسفنده؟؟؟
من دکترم به خواست خودم انداختش ۱۲ اسفند

مامان مهوا منم اینطوری شدم دو روزیه.
ممکنه علائم زایمان باشه؟؟

اسهالت چه رنگیه؟

نگو منم دردشو دارم خدا کمک کنه باز تو هفتت خوبه

سوال های مرتبط