۵ پاسخ

رفلاکس داره دختر منم اینطوریه

اروغ داره
حتما بیست دقیقه بعد از شیر عمودی نگهش دار

آروغ داشته

اروغشو نمیگیری

شیر مونده سر دلش به عبارتی رفلاکس ، یه بیس دقیقه بغلت صاف نگهش میداشتی خوب میشد

سوال های مرتبط