۵ پاسخ

از ای بانو بگیر عالین عالی

نده چیزای کارخونگی
پر از قند مصنوعی و افزودنی و نگهدارنده

من خودم درست میکنم سرلاک

دکتر ب من گفت ب بچم بدم وزنش کمه

در مواقع ضروری چیز بدی نیست من یه وقتایی که بچم م گشنشه و غذاش آماده نیست یه قاشق میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهور💙 مامان ماهور💙 ۱۶ ماهگی
مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 مامان 🍂𝑚𝑜ℎ𝑎𝑚𝑎𝑑 ۱۶ ماهگی
مامان ♡اَسرا گلی ♡ مامان ♡اَسرا گلی ♡ ۱ سالگی