سلام خانما قرص زینک شما چه موقعی میخورین؟

۴ پاسخ

بمنم اصلا زینک نداده

اصلا زینک نمیخوریم

زینک نمیخورم من

من تو مولتی ویتامینام هست بعد وعده غذایی ک اشتهام باز نکنه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان ایهان و میران🫀 مامان ایهان و میران🫀 ۴ ماهگی
مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 مامان مهدیار 🧚‍♂️👼 ۴ ماهگی