۳ پاسخ

میتونی بری دکتر من باردارم انفلانزا گرفتم بستری شدم کلی دارو بهم دادن دیگ الان زایمان کردی ک برو

نمیشه بری دکتر سرم بزنی یاقرصی بخوری چون شیرمیدی درسته

ای گندش بزنن حالاباید چیکارکنیم🫠

سوال های مرتبط