دوستان سونو هفته ی ۲۴ برا چیه ؟

۶ پاسخ

آنومالی تکمیلی هست بخاطر اطمینان بیشتر از سلامت نی نی نگران نباشید

مگ سونو داره؟سونو ۳۰هفته بعد بعد ک مال رشد

سلام عزیزم منم رفتم چون که توسونو انومالی دکترم نتونست درست تیغه بینی واندازه بگیره 24هفته رفتم که دکترم گفت اصلا لازم نبوده من دیگه بخواتر استرسی که داشتم رفتم

من هر ۳ هفته یه بار سونو میگیره دکتر ازم

۲۴سنو نداره تا۳۰

والا من جفتم پایین بود برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان لیانا 🎀 مامان لیانا 🎀 روزهای ابتدایی تولد