۵ پاسخ

من وقتایی که فشارم بالاس سرم درد میکنه

بله من خیلی سردرد دارم
البته چون میگرن و سینوزیت دارم
داروهم نمیشه بخورم یعنی میمیرم زنده میشم 🤕

نه خداروشکر

شاید فشارت بالاست ، پیگیر باش

سردرد زیاد تو هفته ما نشانه ی چیزیه
مثلا خود من دیشب خیلی سرم درد میکرد بعدش گلاب ب‌روت از معدم بود دیگ بالا آوردم همه چیم خوب شد

سوال های مرتبط