من وقتایی که فشارم بالاس سرم درد میکنه
بله من خیلی سردرد دارم
البته چون میگرن و سینوزیت دارم
داروهم نمیشه بخورم یعنی میمیرم زنده میشم 🤕
نه خداروشکر
شاید فشارت بالاست ، پیگیر باش
سردرد زیاد تو هفته ما نشانه ی چیزیه
مثلا خود من دیشب خیلی سرم درد میکرد بعدش گلاب بروت از معدم بود دیگ بالا آوردم همه چیم خوب شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.