۷ پاسخ

مامان ایلیا خیلی صحیح میگن؛همین کار رو انجام بده عزیزم. هم سونو بده و هم نوار قلب جنین که بهش میگن NST .
دکتر به من گفتن چون دیابت بارداری داری ؛ باید هفته ای یک بار سونوگرافی و هفته ای دو بار NST و گرفتن فشار.

روز قبلش نزدیکی داشتی؟

ماما به من گفت هر وقت حس کردی تکون نخورده یه چیز شیرین یا یه وعده کامل غذا بخور بعد ۲۰ دقیقه پیاده روی کن و به پهلوی چپ دراز بکش باید تو یک ساعت چهار تا تکون بخوره .
گفت اگه چیزی نخوری منتظر تکون باشی اون درست نیست و نمیخواد الکی بری بیمارستان

عزیزم چن ساعته حرکت نکرده ی چیز شیرین بخور و ب پهلوی چپ دراز بکش نیم ساعت فکرتو آزاد کن دستتو بزار رو شکمت حست کنه اگه دیدی جواب نداد برو بیمارستان با سونو نگا کننن تو هفته های ما باید حرکت داشته باشه

یکم راه برو چیزای شیرین بخور اگه تکون نخورد سریع برو بیمارستان

یچی شیرین بخور اب خنکم بخوردرازبکش حرف بزن باهاش

کلا هیچ تکونی نخورده؟؟؟

سوال های مرتبط