منم کمردرد و شکم درد،تا پامیشم کارکنم بدتر،میخابمم کمرم درد
من خودم تجربشو داشتم
حلوای نشاسته درست کن بخور . نشاسته یه فنجون بذار خیس بخور بعد یه رب اب روشو بریز بره
و نشاسته و شکر و شیر باهم مخلوط کن بذار رو گاز به حالت حلوا در بیاد حدود ۴۰ دقیقه ایی بذار بپزه
بعد بخور خیلی مؤثره عزیزم
اره طبیعی هست
اما سعی کن بیشتر استراحت کنی .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.