نه وقتی پمپ درد داری تا درد احساس کردی خودت یه دکمه فشار میدی مسکن بهت تزریق میشه خودکار
فقط تو خونه چون دیگه نداری باید شیاف بزاری
ن دیگه وقتی پمپ داری دارو میگیری نیاز ب شیاف نداره
شیاف در هر حال بعد از مرخص شدن باید بذاری
برا منم سواله
کسی استفاده کرده تاثیری هم داشته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.