۴ پاسخ

نه وقتی پمپ درد داری تا درد احساس کردی خودت یه دکمه فشار میدی مسکن بهت تزریق میشه خودکار
فقط تو خونه چون دیگه نداری باید شیاف بزاری

ن دیگه وقتی پمپ داری دارو میگیری نیاز ب شیاف نداره

شیاف در هر حال بعد از مرخص شدن باید بذاری

برا منم سواله
کسی استفاده کرده تاثیری هم داشته؟

سوال های مرتبط

مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی