۱۲ پاسخ

با شیاف قابل تحمله دردش

منم دکترم موافق نبود ولی گفت میخوای اتاق عمل بگو برات میذارن

من تو بیمارستان تو همون اتاق عمل به دکتر بیهوشیم گفتم و گرفتم

منم قرار بود پمپ درد بگیرم ولی اورژانسی زود زایمان کردم اصلا نشد بگیرم... ولی قابل تحمله دردش با شیاف و مسکنایی که خودشون میزنن آروم میشی

منم به دکترم گفتم گفت پمپ درد لازمت نمیشه خودم مسکن قوی میزنم برا همه مریضام بعدشم با شیاف دردت کم میشه

من پمپ درد گذاشتم اصلا خوب نبود
شیاف خیلی بهتر جواب میده

نکران نباش منم مثل شما بودم اخر نزاشتن جون اورژانسی بودم اما خدایی مسکن قوی میزنن تو سرم اروم میشی..اثبعدم دو ساعت یبار شیاف میزاری قابل تحمل میشه خبلی

پمپ درد معمولا خودت باید از داروخانه بیمارستان بخری یا قبل تشکیل پرونده بهشون حتما بگی و بعد ازت هزینه میگیرن دکتر منم گفت نیاز نیست با شیاف دردت اوکی میشه

تو بیمارستان بگو

سزارین؟؟
منم پمپ نداشتم ولی کلی مسکن و...زدن وبا شیاف خیلی دردا کم شد

ن بابا پمپ درد دستوز نمیخاد روزی ک میری پرونده تشکیل بدی میگی پمپم میخای هزینشو میدی و. تواتاق عمل برات درست میکنن

دکتر بیهوشی میده یا دکتر زنان ؟ منم نمیدونم اینو

سوال های مرتبط

مامان دیار💙 مامان دیار💙 ۹ ماهگی