منم تو بیمارستان اردیبهشت سزارین شدم
اصلا پمپ درد نداشتم
اصلا هک لازم نیست ک پمپ درد بزاری، خودشون برات شیاف میزارن اگر درد داشته باشی، بعد میان برات مسکن هم میزنن تو سرم
سلام عزیزم من برا عمل دیگه ای بیمارستان مادر کودک گذاشتم کلا یک ملیون شد
برا سزارین به نظر منم لازم نیست با شیاف راحت میگذره
من یک سال و نیم قبل اردیبهشت زایمان کردم گفتم پمپ درد میخوام گفتن منسوخ شده نمیزاریم دیگه
شیاف بیشتر کمکت میکنه
عزیزم اصلا چیز واجبی نیست که بخوای هزینه کنی منم فک میکردم خیلی کمک میکنه گرفتماما بعد که تجربه کردم پشیمون شدم😅
حتی تو بیمارستان یکی از پرسنل بهمگفت من باشمنمیگیرم چون الکیه
منم قضد دارم اردیبهشت عمل کنم... میخاستم اتفاقا از ترسم بگم پمپ درد هم میخام.. ولی رو فکر ۳ـ۴ تومن بیشتر بودم 😐😐😐
دکترت کیه؟ شهریور یا ترتیفی؟؟
منم اردیبهشت بودم اصلا درد نداشتم خودشون مرتب شیاف میذاشتن ولی ده روز بعد دختر عموم اونجا بود دکترامونم یکی بود اون خیلی درد داشت پمپ گرفته بود البته دو قلو بود و خب طبیعتا دوتا جنین غیرهمسان با دوتا بند ناف ازش جدا شده بود اینقد درد داشته
نگران نباش
من مسلمین بودم گفتم پمپ درد دکتر بی هوشی گفت بنظرم استفاده نکن باهمین امپول وشیافا اروم کیشی واقعا هم راضی بودم تامیومد دردم بگیره مسکن میزدن اروم میشدم
راست میگه من کوثر بودم گفتن اصلا پمپ نمیگذاریم خوب نیست، ولی شیاف ذره ای درد داشتم میذاشتن، عالی بود
لازمت نمیشه، شیاف کفایت میکنه
بیمارستان اردیبهشت خصوصیه فک کنم انقدر گرونه
سزارین هستی؟
یک میلیون و نیم بوده که😥😥
یا خودا😐
اگه میخوای به بچت شیر خودتو بدی پمپ درد برات مضره از شیاف استفاده کن خیلی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.