ن متاسفانه فقط دوس دارم بخورم
ده برابر میشه هرچی بخورم حالیم نمیشه سیرم ها اما عین دیونه ها میرم یچی پیدا میکنم میخورم
آره دقیقا من کوچکترین ناراحتی داشته باشم لب به آبم نمیزنم
منم میلم به هیچ نمیره
انگار غصه شکممو پر میکنه
نه پرخوری عصبی دارم
نه متاسفانه من مثل گاو نر میشم
اره لاغر میشم
من پرخوری عصبی دارم ناراحت باشم اشتهام بیشترمیشه
بلههههههه
من باز مث چی میخورم...ولی باحرص
نه من شدیداً پرخور میشم
من برعكس فقط ميخورم
من پرحوری عصبی پیدا میکنم
ارهههههه
خودمم لاغری خیلی بده
آره ولی خوب بیشتر وقتا پرخور میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.