۴ پاسخ

عزیزم دخترمنم همینطوربود۱ماه تمام که ماآزمایش وسونو وآندوسکوپی کردیم مشکلی نبودیکی گفت یکم بارهنگ وعرق نعناع ویذره نبات بجوشون بهش بده عالی بودمعده بچه وقتی سردی بکنه غذادلشون نمیخوادحالااینم امتحان کن انشالله نتیجه بگیری

لیکو زینک رو هم‌امتحان کن

مثل پسر من😢 دیگه هیچ کاری ازم بر نمیاد

مولتی بده

سوال های مرتبط