کسی هست نوزادش رفلاکس داشته چجوری درمان شده؟

۳ پاسخ

اگرم شیر خشک میخوره باید مخصوص رفلاکسی بخوره

رفلاکس تا 6ماهگی درمان کامل نداره فقط با دارو و رژیم غذایی خودت کنترل میشه

عزیزم من از روزی که شیر خشکش کلا قطع کردم از همه لحاظ بهتر شد دخترم

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان تیامین💗آرتین💗 مامان تیامین💗آرتین💗 ۴ ماهگی