۱۰ پاسخ

من سه ماه اول ۳کیلو کم کردم و همش بالا میاوردم،هر سه روزم سرم میزدم،وارد ۴ شدم چند وقنی خوب بودم ولی باز باشدت برگشت و بجز ب تهوه و استفراغ ،سردردم اضاف شذه،دیگه تحمل ندارم و دکترمم گف بیا نامه بستری بدم بهت،از تموم غذاهامم حاام بهم میخوره

اره ۴ کیلو

منم ۷ کیلو کم کردم

من ۹ کیلو
همچنان دارم کم میکنم😑

منم‌ همینم عزیزم،تا الان شش کیلو کم کردم

کم کردن وزن طبیعیه در رابطه با حالت تهوع بگم من هم چنان ک ۱۳هفته ام حالت تهوع دارم 🥲

من 56 بودم شدم 54
الان هم پنج ماه تموم کزدم رفتم داخل شش ماه امروز رفتم تا همون 54 هستم
ولی وزن بچه خوبه
بارداری اول هم فقط هر چی بود 3 کیلو بچت بود خودم هیچ اضاف نکردم

اره عزیزم منم تا اینجا ۷کیلو کم کردم و هیچی نمیتونم بخورم با ماست و دوغ و میوه و این چیزا زندم و سرم

من سر دخترم ۳کیلو کم کرده بودم

اره منم ۵کیلو کردم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی🩵 مامان مهدی🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نفســـــ🫀ــــام مامان نفســـــ🫀ــــام هفته هفدهم بارداری