نحوه درست کردن کاچی

۲ پاسخ

من مامانم آرد رو با آب ولرم قاطی می‌کنه بعد می‌زاره رو گاز هی همش میزنه تا جوش بیاد وسفت سه بعد بهش زعفرون نوک قاشق نمک معزیجات وکره می‌ریزه در آخر هم موقع خوردن هرکسی خواست شکر یا شیره انگور یا عسل می‌ریزه روش میخوره من خیلی دوستدارم این مدلی درست شدنی خیلی خوشمزه میشه

اول آردو با بذرک تفت میدی بعد که آرد تغییر رنگ داد آب میریزی با زعفرون میتونی گردو آیاب سده هو بزنی
کره یا روغن حیوانی هم می‌زنند

سوال های مرتبط

مامان پسری*بردیا* مامان پسری*بردیا* ۲ سالگی
مامان نگین مامان نگین ۲ سالگی
مامان هانا کوچولو مامان هانا کوچولو ۲ سالگی