سلام خانما کاچی. چطور درست میکنید

۲ پاسخ

سلام عزیزم من ارد تفت میدم با شکر بعد از روی حرارت برمیدارم و بهش اب اضافه میکنم و مدام هم میزنم که ارد گلوله نشه بعد بهش کره و زنجبیل و دارچین و زعفران و اضافه میکنم و میزارم روی حرارت تا کره کامل اب بشه و حدود5دقیقه با حرارت خیلی کم دمش میکنم واقعا عالیه

گوگل سرچ کن میاد گلم

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان ایگین مامان ایگین ۲ سالگی
مامان گل پسر 👦 مامان گل پسر 👦 ۳ سالگی